Re: Odp: RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

seascout czwartak w gmail.com
Nie, 21 Lis 2010, 20:26:28 CET

> Ja przyjalem to do wiadomości, bo i co mi pozostalo? Zaprotestowac i nie
> pojsc na Zjazd? To już wole pojsc i wybrać lepszego kandydata. Nawet jeśli
> ma się nim okazac ten 4-kadencyjny.

Wiesz Tomek,

To jest tak, jak widzisz, że ktoś sąsiadowi kradnie rower spod klatki. Można
przyjąć to do wiadomości - bo i co innego pozostało?

Ale można też, chociażby się odezwać! Można wstać i powiedzieć co się myśli!
Można głośno sprzeciwić się jawnemu bezprawiu! Na koniec, można zaskarżyć
wynik Zjazdu do RN. Rada ma moc, by takie wybory unieważnić.

Ja wierzę, że w wielkiej chorągwi stołecznej, na sali Zjazdowej  znajdzie
się ktoś kto głośno zaprotestuje przeciwko łamaniu uchwały Zjazdowej. Jeśli
nie - to będzie to bardzo słabo świadczyło o kondycji kadry w stołecznej...

Zresztą, podobnie jak w Wielkopolskiej, Kujawsko - Pomorskiej i wszędzie
tam, gdzie szykują się komendanci 10+...

A nic nie robić - zawsze zdążymy ;)

Seascout