RE: Odp: RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

TOGRO togro w togro.pl
Nie, 21 Lis 2010, 23:27:45 CET

[Tomek]
Rafał. Ja bym chciał w to wierzyć, ale mam głębokie przekonanie, że obecna
RN nie podważy decyzji żadnego ze zjazdow chorągwianych.
Wiekszosc z nich to nie sa przypadkowi ludzie...

> Ja wierzę, że w wielkiej chorągwi stołecznej, na sali Zjazdowej  znajdzie
się
> ktoś kto głośno zaprotestuje przeciwko łamaniu uchwały Zjazdowej. Jeśli
nie
> - to będzie to bardzo słabo świadczyło o kondycji kadry w stołecznej...

[Tomek]
Uchwala NSH została podjeta już jakiś czas temu. Minelo dość czasu, aby
zdazyc ja oprotestować i podwazyc.
Czemu na Zjezdzie Chorągwi Stolecznej mamy walczyc o to, czego nie jest w
stanie wywalczyć RN i jej członkowie?
Chodzi tylko o to, aby wstać i pokrzyczeć?
I co to zmieni? Nagle Zjazd postanowi, ze Waldek nie może kandydować? Nie
wierze.
Komisja Wyborcza musi stwierdzić, czy ma takie prawo, czy go nie ma. A majac
wykladnie NSH nie może stwierdzić nic poza tym, ze ma prawo.

A na koniec cos, co już kiedys napisałem:
Jestem zwolennikiem kadencyjności. Glosowalem w 2005 roku za uchwala, aby
nowa kadencje uznac za kontynuacje.
Ale nadal uważam, ze w sytuacjach wątpliwych trzeba pozwolić kandydować
każdemu, co do którego sa wątpliwości. I wygrac w drodze wyborow, a nie
zapisow przy zielonym stoliku.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
KI 30 Plus, Hufiec Otwock