RE: [Czuwaj] Cisza na liście a tu...

TOGRO togro w togro.pl
Pon, 22 Lis 2010, 17:17:06 CET

Zapomina
> przy tym, jeśli już sięgnąć po prawniczą nomenklaturę, że wykładać prawo
> należy wówczas, gdy zapisy prawne są niejednoznaczne, gdy zawodzi
> rozumienie literalne. Wtedy sięgnąć trzeba po to, co nazywa się "duchem"
> ustawy, a u nas uchwały, czyli celem jej uchwalenia. A cel był w 2005 roku
> jasny. Nie zrozumieją tego ducha osoby spoza ZHP, które nie uczestniczyły
> tym zjeździe, nie uczestniczą w dyskusji związkowej, a oprą się wyłącznie
> [...]

[Tomek]
A ja mam wrazenie, ze te osoby zmienily zdanie.
Ostatni Zjazd ZHP w glosowaniu nad poprawkami do Statutu zniosl kadencyjność
w hufcach, a przecież to byli w ogromnej większości Ci sami ludzie, którzy 4
lata wcześniej uznali, ze kadencyjności musi być...

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki
KI 30 Plus, Hufiec Otwock
tel. kom.: +48 602-262-488