Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Czw, 25 Lis 2010, 14:12:08 CET

Niezupełnie: ten zapis oznacza tyle, ze: 1) kadencje muszą następować po
sobie (nie mogą zostać przerwane nawet na jeden dzień, co jest doskonałą
luką do obejścia tego przepisu); 2) pełne, że muszą obejmować po 4 lata ( a
nie mniej, jak np skrócona kadencja do 2006). Zatem zwolennicy kadencyjności
powinni przeforsować zapis: nie dłużej, niż łącznie przez "x" lat albo, jak
w naszej Konstytucji "można zostać wybrany ponownie tylko raz"  i wszystko
byłoby jasne. Pozostawiam na boku swój pogląd, że w takim stowarzyszeniu jak
nasze kadencyjność nie jest dobra, bo powinna zwyciężać demokracja, a nie
kombinacja  ..

Pozdrawiam
Jan Orgelbrand
tel. 723 996 196