[Czuwaj] Grzegorz Jurek na komendanta! ;)

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Pią, 26 Lis 2010, 15:19:30 CET

Jednak w polskiej, co prawda młodej, tradycji demokratycznej,
przewodniczącego wybiera się osobno (partie, związki zawodowe, ale też
wójta, burmistrza). Czy to dobrze, czy źle? Wszystko ma plusy i minusy. Ale
cały system zarządzania trzeba przebudować, a nie głowić się nad jedną
wyrywkową kwestią. Ew.sposób wyboru jest konsekwencją sposobu zarządzania

Pozdrawiam
hm. Jan Orgelbrand