[Czuwaj] Grzegorz Jurek na komendanta! ;)

Pią, 26 Lis 2010, 14:50:09 CET

Dnia piątek 26 listopada 2010 o 14:37:25 Michal Gorecki napisał(a):

> Taki WOSM dla przykładu, wybiera członków rady, niezależnie, każdego z
> osobna, i oni już jak są wybrani wybierają sobie szefa spośród siebie.

A no tak, to rzeczywiście jest różnica, ale czy rzeczywiście to jest lepiej i
skuteczniej, niż gdy jest do wyboru wiele skonsolidowanych wcześniej grup, to
nie jestem przekonany.

Są takie sprawy (choć nie wiem czy akurat w komendach harcerskich), w których
nie da się zawrzeć kompromisu.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net