[Czuwaj] Dotacje miejskie

climbton climbton w poczta.onet.pl
Wto, 12 Paź 2010, 06:47:54 CEST

Powinny być na BIP każdego samorządu. W Starachowicach są zapraszam na
www.um.starachowice.bip.pl . Na stronie Starostwa też. Są też
organizowane przez UM,  szkolenia dla potencjalnych realizatorów zadań.
Ostatnio byłem jakoś we wrześniu tego roku. W starostwie byłem jakoś na
początku roku.

pozdrawiam

Tomasz Łebek

www.hgr.starachowice.zhp.pl