Re: [Czuwaj] Baronowie chorągwiani ZHP mają dziś powód do zadowolenia :(

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Wto, 28 Wrz 2010, 16:31:25 CEST

W dniu 27 września 2010 21:45 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> No ale Bartek. Spodziewałeś się czegoś innego? Przecież było wiadomo
> że tak będzie. A od kiedy nowa GK weszła na ścieżkę "polityki miłości"
> której sam Donald Tusk by się nie powstydził i "opozycja" jako taka
> przestała istnieć, to nadzieje na zmianę zupełnie upadły :)
>
> Powodzenia!
>
> g00rek

Nie wiem czy cię zaskoczę, ale ...
TAK spodziewałem się czegoś innego - między innymi dlatego, że
przewodniczącym NSH jest Grzegorz.
To że opozycja przestała "istnieć" to już akurat nie moja wina :)
Nie wiem na czym polega "polityka miłości" obecnej GK, ale jeśli na
tym aby uprawomocniać baronów chorągwianych - to ja jestem przeciw.

Szumyk