Re: [Czuwaj] Re: Baronowie chorągwiani ZHP mają dziś powód do zadowolenia :(

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Śro, 29 Wrz 2010, 09:13:50 CEST

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 28, 2010 5:06 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Baronowie chorągwiani ZHP mają dziś powód do
zadowolenia :(

> Szumyk, tak zamotałeś treść uchwały:
>
> - Ponieważ niektórym bardzo zależało, aby tak zmanipulować
>>

> A brzmi ona:
>
> 2.      Kadencja rozpoczęta w roku 2006 jest kadencją kolejną dla osób,
> które pełniły funkcję komendanta chorągwi nieprzerwanie od 2000 r.
>
> Co tu jest niezrozumiałego?
>
> Seascout
> --

"manipulantom" chodzi o to że brak jest słowa "pełną".
Np. że  wg nich powinno być:
" .... Kadencja rozpoczęta w roku 2006
jest kadencją kolejną PEŁNĄ dla osób ..."

Wydaje mi się że warto uzyskać i opublikować
imienną listę członków NSH którzy
głosowali za tą wykładnią.

Bo taka "wykładnia" uchwały Zjazdu
jest równie idiotyczna
jak równie jasna jest "deklaracja ideowa"
tychże członków NSH.

Czesław