[Czuwaj] Godziny karciane

Mateusz Cebula mateusz.cebula w zhp.net.pl
Czw, 30 Wrz 2010, 08:39:42 CEST

Dziękuję za przesłanie tego stanowiska, powinno pomóc. Nie chciałem
się tu zagłębiać w kwestię tego kto jest/może/powinien być opiekunem,
bo u nas w hufcu przyjęło się, że to nauczyciele ze szkół - często
instruktorzy są tymi opiekunami, jak drużynowy nie jest pełnoletni.
Oczywiście podpisują stosowne zobowiązanie.

Po prostu ten dyrektor chciał mieć "podkładkę" na wypadek kontroli, a
podobno w tym roku w szkołach szczególnie mają sprawdzać realizację
tych godzin karcianych.

Pozdrawiam
Cebul