[Czuwaj] Prośba o pomoc w badaniu :)

Alicja Olesiejuk alicja.olesiejuk w gmail.com
Śro, 20 Kwi 2011, 09:58:42 CEST

Czuwaj!

Jestem instruktorką Hufca Warszawa-Żoliborz oraz studentką ostatniego
roku psychologii na UW. W ramach pracy magisterskiej prowadzę badania
dotyczące trudności wychowawczych, jakie odczuwają instruktorzy
harcerscy - przede wszystkim drużynowi (obecni i byli). Aby wziąć udział
w badaniu wystarczy wypełnić krótką ankietę zamieszczoną pod adresem:
http://moje-ankiety.pl/respond-8341/sec-Zw2Ec3ps.html Bardzo proszę o
jej wypełnienie. Osobom, które już to zrobiły zajęło to maksymalnie 10 -
15 minut.

Niestety moja prośba wysłana jakiś czas temu do hufców z różnych
chorągwi spotkała się ze znikomym odzewem, dlatego pozwoliłam sobie
zamieścić ją również na liście.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,

phm. Alicja Olesiejuk