[Czuwaj] RE: Zaproszenie na panel historyczny (Jarek Błoniarz )

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pią, 12 Sie 2011, 14:04:56 CEST

Witam,

Dnia 12.08.2011 12:39 użytkownik „gekon6 w vp.pl” <gekon6 w vp.pl> napisał:

>Znowu stulecie harcerstwa? Już nie mogę się doliczyć, ile było tych
>rocznic.
> Ile oficjalnych i ile nieoficjalnych... Tylko, które "100 - lecie" jest
>właściwe?
aby być obiektywnym trzeba by może zobaczyc kiedy 100-lecie obchodzilo
ZHP pgK. A dodatkowo warto zauwazyc, ze np. ZHP swietowalo 100-lecie
zarówno w roku 2010 jaki 2011

> Ktoś mądry podpowie? Bo mi wychodzi na to, że właściwymi obchodami były
>te we Lwowie, w których ZHP niestety nie wzięło udziału. Szkoda, bo to
>w sumie tam powstały (oficjalnie, a tym samym z datą pewną) pierwsze
>drużyny skautowe.
>Pozdrawiam, Grześ Kaszuba.
nie wiem Grzesiu z jakiej jestes organizacji, ale pewnie zwyczajnie
umknelo Twojej uwadze, ze ZHP swietowal 100-lecie wydania 1 rozkazu
Andrzeja Malkowskiego także we Lwowie. Kilka miesiecy wczesniej
GK ZHP przygotowalo zdania zwiazane z kwalifikacja druzyn do zlotu
w 3 pionach wiekowych - nie uwzglednilismy tylko zuchow.
I na dodatek udalo nam się polaczyc historie z przyszloscia robiac
to razem z ukrainskim Plastem.
Było nas w caly weekend od piatku do niedzieli 22 maja około 800 osob,
a w sobote dodatkowo przyjechal na wspomniane przez Ciebie obchody
ZHR i kilkanascie osob z SH i Zawiszy, a także w tej samej grupie
kolo 20-osob z ZHP.
W sobote wiec szczególnie stare miasto we Lwowie było opanowane
przez harcerzy mowiacych po polsku.

Relacje z imprezy Zlotu Lwow 100 zorganizowanego przez ZHP
i Plast znajdziesz tu:
http://lwow100.zhp.pl/
a sporo zdjec uczestnikow tu:
http://www.facebook.com/event.php?eid=217326404962511

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafał Bednarczyk
członek GK ZHP, komisarz zagraniczny ZHP
Związek Harcerstwa Polskiego
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
kom. 601 317036 fax. +48 22 339 0606
www.zhp.pl