Re: [Czuwaj] RE: Zaproszenie na panel historyczny (Jarek Błoniarz)

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pią, 12 Sie 2011, 14:15:04 CEST

Grześ, dlaczego, wg Ciebie, twórcy/współtwórcy harcerstwa
obchodzili/organizowali 25-lecie w roku 1935 ?

Czesław

----- Original Message -----
From: <gekon6 w vp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, August 12, 2011 12:39 PM
Subject: [Czuwaj] RE: Zaproszenie na panel historyczny (Jarek Błoniarz)

Znowu stulecie harcerstwa? Już nie mogę się doliczyć, ile było tych rocznic.
Ile oficjalnych i ile nieoficjalnych... Tylko, które "100 - lecie" jest
właściwe? Ktoś mądry podpowie? Bo mi wychodzi na to, że właściwymi obchodami
były te we Lwowie, w których ZHP niestety nie wzięło udziału. Szkoda, bo to
w sumie tam powstały (oficjalnie, a tym samym z datą pewną) pierwsze drużyny
skautowe.
Pozdrawiam, Grześ Kaszuba.