Re: [Czuwaj] RE: Zaproszenie na panel historyczny (Jarek Błoniarz)

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 15 Sie 2011, 12:19:03 CEST

W dniu 12 sierpnia 2011 12:39 użytkownik <gekon6 w vp.pl> napisał:

> Znowu stulecie harcerstwa? Już nie mogę się doliczyć, ile było tych
> rocznic. Ile oficjalnych i ile nieoficjalnych... Tylko, które "100 - lecie"
> jest właściwe? Ktoś mądry podpowie? Bo mi wychodzi na to, że właściwymi
> obchodami były te we Lwowie, w których ZHP niestety nie wzięło udziału.
> Szkoda, bo to w sumie tam powstały (oficjalnie, a tym samym z datą pewną)
> pierwsze drużyny skautowe.
> Pozdrawiam, Grześ Kaszuba.

A kto ustala, które obchody są, jak to nazwałeś, "właściwe"?

Ja byłem na zlocie we Lwowie, organizowanym przez ZHP i Płasta i uważam, że
był on "właściwy". Przynajmniej nic niewłaściwego w nim nie było...

Seascout