Odp: RE: [Czuwaj] Co się stało na Zjeździe?

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Pon, 5 Gru 2011, 10:10:16 CET

Dnia 5-12-2011 o godz. 0:18 TOGRO napisał(a):
> Czy komisja zjazdowa ma prawo obradować w przerwie miedzy zjazdami?
>
> Pozdrawiam
> ___________________
> hm. Tomasz Grodzki
> KI 30 Plus, Hufiec Otwock
> tel. kom.: +48 602-262-488
> GaduGadu: 1469337
> Skype: togropl

Czemu nie, ta przerwa ma rangę przerwy kawowej lub nocnej. Wtedy obradowali.

Odpowiadając na wcześniejszego maila -
ja nie zauważyłam jakiś frakcji na tym zjeździe.
Może za mało czasu w kuluarach spędziłam, ale nie dotarlismy do momentu, w którym dyskutowane byłyby tematy, które wyłoniłyby frakcje.
Są owszem rózne pomysły na harcerstwo, ale dyskusja (50 minut) o tym, po jakim czasie wykreślać człowieka, który nie płaci składek od 6mcy czy od 2 lat - to nie są zwalczające się frakcje.
tam nikt nikogo nie zwalczał w moim odczuciu.
Nie było kłótni.
nawet emocji za dużo nie było.

Dlatego tak emocjonalnie przyjęłam nagłe ucięcie obrad.
pozdrawiam
Anna Gieniusz