[Czuwaj] CWM - zaporszenie na spotkanie

Komendant Myszków komendant w myszkow.zhp.pl
Śro, 2 Lut 2011, 23:58:38 CET

A dlaczego to jest niekulturalne???
Rafał! Moim zdaniem Twoje połajanki wodniaków są nie bardzo eleganckie. Ala
każdy ma swój sposób oceniania i z tym pozostańmy.
Niestety Wasza ekipa nie może być oceniania, ponieważ uważacie to za
nieklulturalne, brzydkie, itp. Pełnicie takie funckcje, które wymagają
spokojnego przyjęcia oceny ludzi, którzy Was wybarali. To jest tzw.
demokracja.

Z Wielkim Uniżonym Poważaniem , stary beton,  hm. Andrzej Jąderko

----- Original Message -----
From: "Rafał Bednarczyk" <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
To: "Lista harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 02, 2011 11:23 PM
Subject: Re: [Czuwaj] CWM - zaporszenie na spotkanie

Witam wszystkich,

Dnia 11-02-02 22:39 użytkownik „Komendant Myszków”
<komendant w myszkow.zhp.pl> napisał:

>Rafał!
>
>Widzę, że nerwy Ci puszczają.
ja nie zauwazylem żeby Rafalowi Klepaczowi nad postem którego napisales
swój mail puszczaly nerwy. Raczej do czasu tej Twojej wypowiedzi wszyscy
tu byliśmy opanowani i staralismy się dyskutowac kulturalnie.
Niestety Twoje malo eleganckie zalecenie:

> Proponuję wyluzować i zażyć PERSEN (uspokaja i nie otumania).

zdecydowanie burzy ten kulturalny ton dotychczasowych wypowiedzi.
Szkoda.

> Nie przesadzaj z tym głosowaniem 5 do 2.
>Według mnie było to 3 do 2 i jedna niezdecydowana.
być może ja cos zle uslyszalem, ale wg mojej pamieci Druh Przewodniczacy
pytal kazdego z czlonkow konwentu o wypowiedz oraz pozniej o jednoznaczne
zajecie stanowiska czy jest za kontynuowaniem prac nad fundacja,
czy przeciw. I ja przeciw uslyszalem w wypadku Ciebie i Rafala Sochy.
Reszta to była "za" i nie uslyszalem zadnego wstrzymania się
od glosu. A obecnych czlonkow konwentu było 7 czyli 5 + 2

> Poza tym Konwent nie jest
>żadną  władzą, tylko wewnętrznym organem RN ZHP i jego głosowania nie
>stanowią prawa wewnętrznego, mogą służyć jedynie wyrażeniu opinii w
>sprawie.
i wlasnie o to chodzilo - dokladnie tak jak napisales: o wyrazenie opinii
w sprawie CWM. I konwent opinie wyrazil pozytywna co do dalszych dzialan GK
niezaleznie czy to było wg tego co Ty pamietasz czyli 3 za 2 przeciw
lub tak ja pamietam ja czyli 5 za 2 przeciw. W obu przypadkach wiekszosc
była za

>A poza tym GK ZHP wcale nie jest zapraszana "z klucza" na Konwenty.
oj Andrzeju - ile było konwentow na których nie było czlonkow GK
od poczatku tej kadencji?

> Jakoś
>tak mi się widzi niestety, że wracamy do dawnych czasów Nieomylnej GK ZHP
>(klękajcie narody).
przypomne druhu przewodniczacy komisji ekonomicznej, ze sam calkiem
niedawno chwaliles ta wlasnie GK za transparentnosc danych finansowych
do jakich masz dostep w porownaniu z tym co pamietasz wczesniej.
I wczesniej przy sprzedazy nieruchomosci, a nie utworzeniu fundcji,
GK się tak wszystkich pytala o zgode? Zwolywala spotkania? Czy raczej
sprzedawala i informowala przypadkiem o fakcie? Oddaj no tu sprawiedliwosc.

pozdrawiam
R. Bednarczyk