[Czuwaj] CWM - zaporszenie na spotkanie

Komendant Myszków komendant w myszkow.zhp.pl
Czw, 3 Lut 2011, 08:40:16 CET

Ja po prostu staram sie trzymać styl przedmówcy - "czapeczki z 3 popmponami,
CBA itp.".

Pozdrawiam serdecznie, Andrzej Jąderko

----- Original Message -----
From: "Rafał Bednarczyk" <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
To: "Lista harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 03, 2011 1:19 AM
Subject: Re: [Czuwaj] CWM - zaporszenie na spotkanie

Witam wszystkich

Dnia 11-02-02 23:58 użytkownik „Komendant Myszków”
<komendant w myszkow.zhp.pl> napisał:

>A dlaczego to jest niekulturalne???
moim zdaniem proba wywarcia wrazenia, ze komus puszczaja nerwy,
a potem sugestia żeby wzial cos na uspokojenie co jeszcze
nie otumania, to nie jest szczyt instruktorskiej retoryki.
Może w ustach jakiegos mlodego instruktora czy wedrownika,
ale nie w Twoim wydaniu - instruktora o duzym doswiadczeniu,
który zawsze (z tego co pamietam) staral się rzeczowo i spokojnie
wykladac jasne argumenty

>Rafał! Moim zdaniem Twoje połajanki wodniaków są nie bardzo eleganckie.
ja nikogo nie lajam, ja staram się spokojnie odnosic do wypowiedzi,
które nie do konca opisuja rzeczywistosc, ktorej byłem swiadkiem.
I przeciez myslalem, ze chodzi wlsnie o to, ze czlonkowie GK
nie prowadzili z kims dialogu - no to staram się prowadzic

> Ala
>każdy ma swój sposób oceniania i z tym pozostańmy.
oczywiście - szanuje, ze masz inny poglad

>Niestety Wasza ekipa nie może być oceniania, ponieważ uważacie to za
>nieklulturalne, brzydkie, itp. Pełnicie takie funckcje, które wymagają
>spokojnego przyjęcia oceny ludzi, którzy Was wybarali. To jest tzw.
>demokracja.
alez demokracji w opisywaniu bledow tej GK jest pod dostatkiem.
Jednak można to robic kulturalnie i tylko o to proszę - to chyba
nie jest zbyt wiele.
Nawet zaryzykuje twierdzenie, ze wlasnie dlatego ze jestesmy
tak bezposredni w kontaktach z instruktorami to często szczególnie
mlodzi ludzie nie majac nawet podstaw wiedzy o danych zdarzeniach
wypowiadaja się publicznie, oceniajac nas i przypisujac nam cechy,
które dla kazdego kto nas choc troche poznal sa smieszne.
Na przykład spiskowe teorie, ze ktos z nas sobie tworzy jakas
ciepla posadke, czy zrodlo przychodow w CWM kiedy wiekszosc z nas
doklada z wlasnej kieszeni do codziennych dzialan operacyjnych
GK bo sytuacja finansowa olbrzymiego dlugu tylko tak daje nam
dzialac jest tragikomiczna - ja np. przeczytalem na tej liscie
jako to mam czerpac jakies dochody z tych dzialan Gki
zwiazanych z CWM bedac w Brazylii na konferencji swiatowej WOSM,
gdzie przelot samolotem, oplate konferencyjna i pobyt w hotelu
oplacilem z wlasnej kieszeni. I bedac tam czytam jak to wg niektórych
dobrze poinformowanych ja kombinuje jakby tu pozbawic ZHP majatku.
Widzisz tragikomicznosc sytuacji?

Zwracam tez Twoja uwage, ze w demokracji jak ktos kogos ocenia
np. negatywnie, to ten ktos oceniany ma prawo do obrony - nie musi
milczec. I ja z tego prawa korzystam. A i tak chocby Ty bedac
czlonkiem Rady Naczelnej będziesz mogl nie udzielic mi
absolutorium i na dodatek nie bedzies musial tej swojej decyzji
uzasadnic. Nie ma wiec problemu w ocenie claej Gki oraz kazdego
jej czlonka z osobna. Duzo trudniej ocenic np. dzialalnosc
czlonka Rady Naczelnej.

>Z Wielkim Uniżonym Poważaniem , stary beton,  hm. Andrzej Jąderko
pozdrawiam serdecznie
R. Bednarczyk
z Waszego wyboru czlonek GK ZHP