[Czuwaj] Zaszczepiłem się, kleszcze mi niestraszne - ostatni dzień na wstępne zgłoszenia!

Piotr Skowroński merlinn w op.pl
Pią, 4 Lut 2011, 14:30:39 CET

Uwaga,
dziś ostatni dzień na nadsyłanie z hufców wstępnych zamówień na
szczepionki, w ramach kampanii "Zaszczepiłem się, kleszcze mi
niestraszne".

Do dziś na adres kleszcze w zhp.pl należy przesłać zgłoszenie chęci
wzięcia udziału w akcji. Zgłoszenie musi zostać wysłane z maila hufca
lub chorągwi znajdującego się w domenie zhp.pl, zawierać wstępne
(niezobowiązujące) informacje dotyczącą liczby osób, które mają zostać
poddane szczepieniu oraz danych koordynatora (stopień, imię, nazwisko,
tel. kontaktowy, e-mail).

Więcej informacji:

http://www.profilaktyka.zhp.pl/

Piotr Skowroński