Re: [Czuwaj] kurs drużynowych

Agnieszka Rytel agnieszkarytel w op.pl
Śro, 9 Lut 2011, 13:17:32 CET

Priv privem:D

Ale ja chętnie i tutaj napiszę że dwutygodniowy kurs drużynowych dla
wszystkich pionów w dniach 15-28 sierpnia 2011 r. w Wenecji k. Morąga
organizuje ZKK Hufca Łódź-Polesie.
Kurs będzie miał formę obozu pod namiotami.

Większość kadry posiada BOKK i co ważne ma także wieloletnie doświadczenie w
organizacji kursów, zwracających uwagę przede wszystkim na szkolenie
umiejętności i aktywizacje uczestników.

Zapraszamy serdecznie
hm. Agnieszka Rytel
komendantka kursu