Re: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... (dłuugie)

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 24 Lut 2011, 12:37:13 CET

I nagle okazuje sie, ze jest jeszcze jeden powod, by miec wieksza druzyne :)

A poważnie - to pomysł chyba wcale nie jest taki głupi... Nie wiem czy to
nie upraszcza systemu składek.

Rafał