Re: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... (dłuugie)

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Czw, 24 Lut 2011, 13:35:02 CET

----- Original Message -----
From: "Asia Brzezicka" <abrzezicka w gmail.com>
To: <michalk288 w o2.pl>; "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'"
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, February 24, 2011 12:26 PM
Subject: RE: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... (dłuugie)

Czuwaj!

Dla mnie pomysł bombowy i bardzo ułatwiający pracę w moim hufcu :)

Dla jasności:
"6.    Składkę przeznacza się:
1)    na prowadzenie działalności statutowej / misyjnej ZHP,
2)    na uregulowanie opłaty certyfikacyjnej podstawowej jednostki
organizacyjnej ZHP."

CZYLI można zebrać po 36zł i przekazać w całości jako opłatę certyfikacyjną.

Po drugie jest błąd: 75zł dla hufca, 150zł dla KCh i 250zł dla GK = 475zł i
to jest właściwa opłata. Nie 600zł. Więc po zebraniu od minimum 16 osób
(które drużyna musi mieć) po 36zł i odjęciu 475zł na opłatę zostaje w
drużynie całe 101zł do wykorzystania :)

Pozdrawiam :)
--
phm. Joanna Brzezicka
Komendantka Hufca ZHP Sopot

PC=================================
Z tego projektu nie wynika jasno kto odpowiada za opłatę certyfikacyjną
od kręgów instruktorskich (starszyzny, seniorów).
Mnie wychodzi że płacić ma hufiec (komenda) ze składek wpłaconych
przez kadrę/starszyznę, ale to tylko mój domysł, bez pewności.

Ponadto nie jestem pewien czy GK zastanawiała się nad tymi drużynami
wędrowniczymi które składają się głównie (lub wyłacznie) z funkcyjnych
(przybocznych, zastępowych) czyli wędrowników mających przydział
do innych PJO.

No i nie ma już czegoś takiego jak "podstawowy przydział służbowy".

Pozdrawiam
Czesław