Re: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... (dłuugie)

Tomasz Rojek tomroj w gmail.com
Czw, 24 Lut 2011, 13:47:44 CET

2011/2/24  <harclot w poczta.onet.pl>:
> Z tego projektu nie wynika jasno kto odpowiada za opłatę certyfikacyjną
> od kręgów instruktorskich (starszyzny, seniorów).
> Mnie wychodzi że płacić ma hufiec (komenda) ze składek wpłaconych
> przez kadrę/starszyznę, ale to tylko mój domysł, bez pewności.
>
> Ponadto nie jestem pewien czy GK zastanawiała się nad tymi drużynami
> wędrowniczymi które składają się głównie (lub wyłacznie) z funkcyjnych
> (przybocznych, zastępowych) czyli wędrowników mających przydział
> do innych PJO.
W zacytowanej wersji projektu nie mogę się dopatrzeć przepisu
umożliwiającego różne traktowanie drużyn i kręgów.
Chyba lepiej by zwolnić kręgi z certyfikacji, żeby uniknąć "naruszania
wolności zrzeszania kadry" :)
--
Tomasz Rojek
tomroj w gmail.com   gg:3055226    skype:tom.roj