[Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen... (dłuugie)

climbton climbton w poczta.onet.pl
Czw, 24 Lut 2011, 15:33:02 CET

Bardzo bardzo fajny pomysł, szkoda że nie wszedł kilka lat temu, jak
proponowaliśmy go z Andrzejem Zugajem w Radzie Naczelnej. Andrzej miał
nawet jakieś fajne projekty certyfikatów dla drużyn,  które dostawały
je, ja spełniły wszystkie warunki. Taki dodatkowy element motywujący
zwłaszcza dla dzieciaków. No i kwoty były nieco mniejsze dla GK i
Chorągwi a większe dla drużyn. A kręgi z tego co pamiętam dostawały
certyfikat w momencie opłacenia składek instruktorskich przez
instruktorów. Szczep dostawał certyfikat razem z ostatnim certyfikatem z
drużyny swojego szczepu. Tyle pamiętam na gorąco.
Nie wiem jak inni, ale ja ze swoja drużyna i grupą ratownicza będę sporo
kasy do tak zwanego przodu.

pozdrawiam szczególnie tych co wprowadzają takie fajne rozwiązania :)
Tomasz Łebek