Re: [Czuwaj] projekt uchwały "certyfikacyjnej" - wersja przekazana Radzie Naczelnej

Tomasz Rojek tomroj w gmail.com
Czw, 24 Lut 2011, 22:08:27 CET

2011/2/24 Darek Brzuska <brzuska w mp.pl>:
> 4.      Członkowie wpłacają składki zgodnie z przydziałem służbowym.
> 5.      Składkę w całości wpłaca się do podstawowej jednostki
> organizacyjnej, z wyjątkiem kręgów instruktorskich, zgodnie z przydziałem
> służbowym lub do odpowiedniej komendy zgodnie z przydziałem służbowym, w
> terminie do 30 czerwca roku składkowego.
To jakieś mętne. Po co ta wstawka "z wyjątkiem" skoro nikt nie może
mieć przydziału do kręgu instruktorskiego?
Czy nie byłoby jaśniej: składkę wpłaca się do PJO lub odpowiedniej
komendy zgodnie z przydziałem służbowym do 30 czerwca.

I tu jest promocja dla szczepów i ZD, bo w instrukcji o przydziale mamy:
9(...), w uzasadnionych przypadkach członkowie zwyczajni, pełniący
funkcje w szczepach i związkach drużyn mogą otrzymać przydział
służbowy do szczepu lub związku drużyn.

> 14.     W przypadku podstawowych jednostek organizacyjnych, które powstaną w
> trakcie roku kalendarzowego pobiera się pełną roczną opłatę certyfikacyjną,
> która w 100% pozostaje w hufcu macierzystym jednostki nowopowstałej.

Czyli drużyna powstająca 1.09 ma 20 dni na uzbieranie 356zł?

> [...]
> należnych za dany okres.
> 18.     Chorągiew ma prawo korzystania z przekazanych do niej opłat
> certyfikacyjnych, po przekazaniu do Głównej Kwatery ZHP części opłat
> certyfikacyjnych należnych za dany okres.
> 19.     Główna Kwatera ZHP ma prawo korzystania z przekazanych do niej opłat
> certyfikacyjnych, po opłaceniu należnych składek do organizacji
> międzynarodowych.
> 20.     Chorągwie i Główna Kwatera ZHP w celu weryfikacji powyższej
> procedury mają prawo żądać wyciągów z rachunków bankowych jednostek.

Czy GKi nikt nie kontroluje w kwestii priorytetu opłacania składek
międzynarodowych?

--
Tomasz Rojek
tomroj w gmail.com   gg:3055226    skype:tom.roj