Re: Odp: [Czuwaj] proszę, napiszcie że to chory sen...

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 25 Lut 2011, 09:34:04 CET

W dniu 24 lutego 2011 20:46 użytkownik hm. Rafał M. Raniowski HR
<rafal w harcerz.pl> napisał:

> Natomiast Kręgi Instruktorskie. Wg wcześniejszego emaila instruktorzy mają
> płacić składkę do Hufca, niezależnie od ilości osób w Kręgu. Czyli ja, jako
> Przewodniczący Kręgu Instruktorskiego nie mam motywacji do zwiększania stanu
> liczebnego, bo na tym Krąg "nie zarobi".

Bo nie masz mieć takiej motywacji. Liczebność KI powinna wynikać z
ilości instruktorów w środowisku, a to z potrzeb środowiska. KI są
jednostkami pomocniczymi, a nie podstawowymi.