Re: [Czuwaj] Składka dodatkowa

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 25 Lut 2011, 16:58:42 CET

6.      Składkę w całości przeznacza się na:
> 1)      wykup lub spłatę zobowiązań związanych z komercyjnymi wekslami
> inwestycyjno - terminowymi wystawionymi na rzecz Kasy Krajowej SKOK z
> terminem zapadalności 15 lipca 2011 r.,

To jest grubo ponad 1 mln złotych.

Innymi słowy, wygląda to tak: "Myśmy sobie zaciągnęli zobowiązanie - a wy je
spłaćcie". Mnie nikt nie pytał o to, czy brać ten kredyt (bo jakbyśmy tego
nie nazywali - to zwykły kredyt pod zastaw nieruchomości jest). Do końca nie
wiem na co ten kredyt poszedł i trochę nie rozumiem, dlaczego teraz mam go
spłacać...

Strategia ZHP jasno mówiła, żeby nie zadłużać więcej Związku. Ale ostatnia
strategia - jak wiemy - była w ogóle nie realizowana, więc nikt się nie
przejmował jej zapisami. Więc ja mogę powiedzieć, że GK miała mandat tylko
na to co było w strategii. I za te działania GKi, jako Żwiązek, możemy brać
odpowiedzialność. Za wszystkie działania wykraczające poza Strategię - niech
bierze odpowiedzialność GK. I niech sama teraz szuka kasy na pokrycie
długów, które sama narobiła. Najłatwiej wydaje się cudze pieniądze...

Seascout