[Czuwaj] Składka dodatkowa

climbton climbton w poczta.onet.pl
Pią, 25 Lut 2011, 15:34:51 CET

Z tego co ja pamiętam jak motywowaliśmy nowy system na radzie naczelnej
opłata miała wynosić 365 zł czyli jeden złoty za każdy dzień w roku
.Wydawało mi się wtedy że tak będzie  łatwiej wytłumaczyć zwłaszcza
młodszym członkom związku bo co to za drużyna co złotówki dzienni nie
zbierze. Był też czyjś pomysł aby w harcówce zamocować taka szklana rurę
z zaznaczonymi miesiącami czy tygodniami gdzie każdy kto miał ochotę
wrzucał złocisza. Albo jak drużyna coś zarobiła to rozmieniali kasę i
uroczyście wrzucali i budowali tak zwane słupki. Pomysłów było wiele.
Łącznie z uroczystym wręczaniem certufikatów na zbiórkach z okazji dnia
myśli braterskiej przez władze i przyjaciół harcerstwa, gdzie przy
okazji można byłoby namówić gości na jakąś kasę na składki na nowy rok.
Niestety wtedy pomysł upadł. Dziś pomysł wraca ale kwota przynajmniej
dla większość drużyn jest zdecydowanie zaporowa.

No cóż ale ja jestem drużynowym i mogę mieć trochę spaczone pomysły.

pozdrawiam
Tomek

www.38sdh.starachowice.zhp.pl
www.hgr.starachowice.zhp.pl