[Czuwaj] Projekt ustawy o zrzeszeniach - c.d.

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Sob, 26 Lut 2011, 14:53:16 CET

Raczysz zapominać że jest to raczej kontynuacja wątku z 03.02.2011

To ze jest to "słaby projekt słaby" to się zgadzamy.
I pewnie miałbyś całkowita rację gdyby to był
początek/środek kadencji
a nie "przedsionek" wyborów w którym
czasem dobre projekty przepadają a słabe przechodzą.
Jak to już wspomniałem tejj koalicji pasuje wykazać się
stosownym "przerobem ustawowym" (były "pełne szuflady")
a w trakcie finału kampanii wyborczej będzie liczyć się ilość
("sztuka") a nie jakość. Niestety.

Gdyby teraz był październik 2010 i uchwała RN miała funkcjonować
już od 01.01.2011 a nie od 01.01.2012, to faktycznie projekt ustawy
byłby chwilowo nieistotny w kwestii składek
Bo u to przecież chodzi a nie o mityczną "certyfikację".

Ale na wszelki wypadek zmieniam tytuł wątku
żeby nie dawać Ci okazji do "bicia piany".

Ty też zmień jeśli chcesz dyskutować o certyfikowaniu drużyn
a nie o składkach (zwłaszcza dodatkowej).

Pozdrawiam
Czesław