[Czuwaj] Badanie funkcjonowania systemu metodycznego

Gosia Grabowska gizabosia w wp.pl
Pią, 25 Lut 2011, 18:24:34 CET

Jestem już prawie socjologiem ;) i muszę powiedzieć, że wypełniając
podobną ankietę o wędrownikach, również zauważyłam sporo niedociągnięć
metodologicznych.
Tak czy siak, zawsze można zrobić lepiej. Ja bym się cieszyła, że w
ogóle coś powstaje. Nie popełnia błędów, tylko ten, kto nic nie robi :)

Pozdrawiam,
Gosia
(drużynowa 123 WDW "Bór")