[Czuwaj] Badanie funkcjonowania systemu metodycznego

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 25 Lut 2011, 15:07:49 CET

Ja przeczytałem uważnie te kwestionariusze.

Z pełną odpowiedzialności mogę powiedzieć, że przy takiej konstrukcji
kwestionariusza, można bez wysiłku obalić każdy wniosek pochodzący z tego
"badania" poza jednym - że to badanie w takim kształcie nie ma sensu...

Seascout