Re: [Czuwaj] Składka dodatkowa

seascout czwartak w gmail.com
Sob, 26 Lut 2011, 10:57:32 CET

Ale jakbyśmy przed podjęciem każdej decyzji mieli czekać, bo gdzieś ktoś
kiedyś rzucił jakiś pomysł, który może, chyba, raczej, przypuszczalnie
będzie może rozpatrywany - to byśmy nic nie zmienili w naszej organizacji!

Jednak w zarządzaniu trzeba brać pod uwagę jakieś prawdopodobieństwo
wystąpienia okoliczności zewnętrznych, a zdarzenia mało prawdopodobne lub
nieprawdopodobne - odrzucać!

Seascout