Re: [Czuwaj] Składka dodatkowa

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Sob, 26 Lut 2011, 11:58:10 CET

Słusznie.
Tyle że wg "przecieków" np. ZHR raczej nie będzie protestował,
bo przez znaczną część ich środowisk (liderów)
będzie to traktowane jako powrót do przedwojennych regulacji.
Przypominam że przed wojną członkami ZHP były osoby pełnoletnie,
a niepełnoletni byli "uczestnikami".
Zresztą członkami przytłaczającej wiekszości NGO
są osoby pełnoletnie więc im to "lata".
Dlatego martwi mnie brak udziału ZHP w konsultacjach
bo jak na razie to wypowiedziały się:
- Prezes Naczelnego Sąd Administracyjnego
- Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa
- Prezes Społecznej Krajowej Sieci Ratunkowej Polskiego Radia Obywatelskiego
- Sąd Najwyższy
- Ministerstwo Spraw Zagranicznych
- Stowarzyszenie Maga
- Fundacja Wspierania Wsi
- Instytut Kościuszkowski
- Minister Skarbu Państwa
- Minister Sprawiedliwości
- Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji
- Przewodniczący Krajowej Rady Sądownictwa

A ZHP - nie.

Pozdrawiam
Czesław