[Czuwaj] CWM

Tomasz Maracewicz tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl
Śro, 5 Sty 2011, 15:17:26 CET

Zazdroszczę Ci i współczuję tak oczywistego widzenia świata.
Dodam więc, że pomysł w konkursie opierający się "na założeniu oddania CWM
harcerstwu, promowania Gdyni, współpracy z miastem i założenia Fundacji..."
był mojego autorstwa i został przeze mnie złożony.
Moje zaufanie do partnerstwa ze strony Gdyni wynikające z tego, że znam
włodarzy tego miasta z wielu przyjaznych harcerstwu działań, było w sposób
naturalny jednym z powodów dla których zdecydowałem się taką właśnie
propozycję złożyć. Nie wiem natomiast dlaczego konkurs odwołano.
Emotikony z uśmieszkiem, którymi okrasiłeś swoje, chyba jednak obraźliwe
domysły, nie powodują, że czuję się z tym jakoś lepiej.
Ja mierzę świat podług innej miary. Jeżeli więc Twoje zarzuty wobec mnie
mają charakter na tyle poważny, by ogłaszać je światu, to sformułuj je
poważnie i rozważnie.
Marabut