[Czuwaj] CWM

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 5 Sty 2011, 15:52:56 CET

W dniu 2011-01-05 00:48:48 użytkownik Tomasz Maracewicz <tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl> napisał:
> Witaj,
> Jasne, że to ewenement jest. I chyba nie dziwi Was fakt, jaki jestem dumny,
> że coś takiego było możliwe.

To nie jest ewenement. Obecny kierownik schroniska Głodówka, Marian Antonik, też jest instruktorem ZHR. A przynajmniej był nim przed objęciem funkcji szefa Głodówki.

> Choć ...
> a) w ZHP ozwały się głosy, że oto ZHR przejmuje CWM;
> b) w ZHR ozwały się głosy, że oto M-but zdradził swoją macierz.

Powołanie specjalnej fundacji (której jedynym fundatorem jest ZHP) do zarządzania schroniskiem, w przypadku Głodówki sprawdziło się bardzo dobrze. Mam nadzieje że w przypadku CWM-u to też będzie dobrze działało.

Więc Marabucie, powodzenia! I nie przejmuj się tymi złośliwymi głosami...

phm. Michał Piotrowski