[Czuwaj] CWM

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 5 Sty 2011, 17:14:21 CET

Michale, Tomaszu,

Wcale nikogo nie chciałem obrazić, a jedynie sprostować to co napisał
Marabut... Wcale nie był to nowatorski pomysł, ani nie dlatego Marabut
wygrał, bo przekonał do siebie władze ZHP. Po prostu znali się i tyle.

Marian Antonik, w chwili objęcia schroniska na Głodówce był BYŁYM
instruktorem ZHR, członkiem ZHP, a schronisko objął wygrywając konkurs, do
którego mógł przystąpić każdy. Więc nie widzę analogii.

Fakty są takie:
- GK ogłosiła konkurs, do którego przystąpiło kilkanaście, nazwijmy to -
podmiotów.
- konkursem kierował ówczesny skarbnik Przemysław Marchlewicz,
- Marabut złożył swoją kandydaturę w tamtym konkursie,
- GK konkurs zamknęła bez rozstrzygnięcia,
- obecnie, przedmiot konkursu (prowadzenie CWM) obejmuje Marabut.

Podsumowując. Podobnie jak moi szcowni przedmówcy, wierzę, że Twój pomysł
Marabucie jest dobry. Wierzę, ze dasz radę wyciągnąć CWM z kłopotów. Nie
wierzę (OŚWIADCZAM!) w jakieś mętne Twoje intencje, co mi się tu próbuje
wstawić. Przychylność Prezydenta Szczurka raczej każe wierzyć w powodzenie
przedsięwzięcia. Trzymam kciuki.

Nie zmienia to nawet o jotę mojej negatywnej opinii o *sposobie w jaki
doszło do tego*, że zakładasz fundację, której zostanie przekazany majątek
CWM, w tym jacht Zawisza Czarny. Powtarzam, chodzi o formę, o styl w jaki to
zostało przeprowadzone. A raczej brak stylu.

I proszę, nie gniewaj się, bo oceniam sposób przeprowadzenia operacji, a nie
Ciebie. Nic osobistego.

Jeśli wszystko wyjaśniłem i nie żywisz do mnie urazy, to zdementuj lub
potwierdź PLOTKĘ, że w fundacji będzie Przemysław Marchlewicz. Ten sam,
który umorzył konkurs...

Seascout