[Czuwaj] CWM

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 10:56:53 CET

Co to znaczy: "ZHP ma mianować Radę Fundacji i Zarząd Fundacji". To znaczy
kto? Zarząd, Rada Naczelna, Naczelnik? Z dalszej treści wynika, że jednak GK
(bo nie wiadomo czy mianuje czy nie do Rady P. Marchlewicza (nota bene
wysokiego funkcjonariusza PiS-u, który niemalże oddał instytucji
wspierającej tę partię nasz Perkoz!). No i dopiero zacząłem się bać!

Pozdrawiam
hm Jan Orgelbrand