[Czuwaj] CWM

Tomasz Maracewicz tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl
Czw, 6 Sty 2011, 11:33:25 CET

Dziwne pytanie. Z tego co ja znam Statut ZHP, ustawę o stowarzyszeniach i wpis w KRS - ZHP w każdym przypadku jest reprezentowane przez Zarząd Stowarzyszenia czyli GK-ę. W związku z czym ZHP realizuje swoje prawa wobec podmiotów zewnętrznych (a taką jest Fundacja i jej organy) wyłącznie za pośrednictwem swojego Zarządu. Czy może być inaczej ?

M-but