Re: [Czuwaj] walka partyjna w ZHP - by³o CWM

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 14:13:00 CET

Druhu Kowalskik
Po pierwsze: w Zwi±zku Harcerstwa Polskiego istniej sposob zwracania siê per
"Druhno, druhu". Ja nigdy Druha do familiarno¶ci nie dopu¶ci³em, wiec sobie
zwracania siê do mnie akurat przez Druha w drugiej osobie liczby
pojedynczej, po prostu nie ¿yczê. A co do dalszej czê¶ci insynuacji - nie
zas³uguje na odpowied¼.

hm Jan Orgelbrand

W dniu 6 stycznia 2011 14:03 u¿ytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com>napisa³: