Odp: Re: [Czuwaj] walka partyjna w ZHP - by³o CWM

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 14:21:42 CET

W ZHP istnieje te¿ zasada pos³ugiwania siê kropk± przy pisaniu skrótu
stopnia harcmistrza (hm.) a Ty potomek s³awnych Olgrbrandów konsekwentnie
jej nie stosujesz.

Nawet nie chce mi siê siêgaæ pamiêci± do czasów gdy zechcia³em dopu¶ciæ Ciê
do przywileju zwracania siê do mnie na Ty. Skoro jednak zechcia³e¶ z tego
przywileju zrezygnowaæ to i ja bêdê ponownie - dla zapewnienia równowagi -
zwraca³ siê do Ciebie per Druhu.

Tak wiêc druhu Janie odpowiedz na pytania Ryszarda.

Kowlak

hm.  Piotr Kowalski

W dniu 6.sty.2011 2:13 PM u¿ytkownik "Jan Orgelbrand" <
jan.orgelbrand w gmail.com> napisa³:

Druhu Kowalskik
Po pierwsze: w Zwi±zku Harcerstwa Polskiego istniej sposob zwracania siê per
"Druhno, druhu". Ja nigdy Druha do familiarno¶ci nie dopu¶ci³em, wiec sobie
zwracania siê do mnie akurat przez Druha w drugiej osobie liczby
pojedynczej, po prostu nie ¿yczê. A co do dalszej czê¶ci insynuacji - nie
zas³uguje na odpowied¼.

hm Jan Orgelbrand

W dniu 6 stycznia 2011 14:03 u¿ytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com>napisa³: