Re: Re: [Czuwaj] walka partyjna w ZHP - by³o CWM

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 19:36:05 CET

Nigdy nie byli¶my z druhem Kowalskim na "ty". Natomiast taki tekst, jaki
wyprodukowa³ Druh Kowalski to jawny dowód na to, ¿e jet on po prostu
kabotynem. Na tym koñczê jak±kolwiek korespondencjê z dh Kowalskim, z
powodów oczywistych.
Pozdrawiam
hm Jan Orgelbrand

W dniu 6 stycznia 2011 14:21 u¿ytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com>napisa³: