Re: [Czuwaj] cv, było: walka...

Beata Pawełczyńska komendant.pruszkow.zhp w gmail.com
Pią, 7 Sty 2011, 07:55:20 CET

Czuwaj.
Ja też od niedawna śledzę liste dyskusyjną. Z większą lub
mniejsza zainteresowaniem śledzę pokazujące się wpisy.
Teraz wiem kto jest odpowiezialny za nową instrukcję sanitarną, i kogo
przeklinają harcererze. Jako Hufiec Pruszków robimy od zawsze puszczańskie
obozy i punkt o koniecznosci utrzymania odległości między pryczami ( z
jednej strony ) jest powodem corocznej walki mojej jako komendanta i
harcerzy, którym ciężko się do tego dostosować. Zmagając się co roku z
sanapidem byłam przekonana, że instrukcje stworzył jakiś cywil, który na
oczy nie widział obozu harcerskiego i kto nie ma pojęcia o pracy
harcerskiej. Nie zgadzam sie z przedmówca. Nie jest to dobra instrukcja, tym
bardziej jeśli była zatwierdzana przez harcerza z doświadczeniem.