[Czuwaj] CWM

Pią, 7 Sty 2011, 11:25:43 CET

Wiktor, ale napisałem przecież, że akurat ten argument jest na tyle oczywisty, że przestaje być koronnym.
Zwróć też uwagę, że nie musimy opierać się wyłącznie na wewnętrznych regulacjach, a możemy z powodzeniem czerpać z zasad obowiązujących i sprawdzonych gdzie indziej. Zasad ogólnych, sprowadzających się do założenia, że przejrzystość zasad zarządzania majątkiem powinna być regułą, a postępowanie w sprawie zbywania majątku powinno umożliwiać konkurencję pomysłów, doświadczenia i kompetencji, a nie zaszłości koleżeńskich.

Czy nie?
Ryszard