[Czuwaj] RE: Poszukiwani instruktorzy do wywiadu o Gryllsie(AntoniKurek)

Śro, 12 Sty 2011, 20:31:00 CET

Dnia środa 12 stycznia 2011 o 17:37:50 michalina32 w wp.pl napisał(a):

> bo przecież nie osobowość, umiejętności ani wygląd Gryllsa zdecydowały o
> tym, że wszyscy go znają,

Nie o to chodzi w Gryllsie, że go wszyscy znają, ale w tym czego on dokonał.
Wystarczy zajrzeć do artykułu na wikipedii, żeby stwierdzić, że jego dokonania
wyprzedzały jego medialną sławę:

Dokonanie:
On 16 May 1998, Grylls achieved his childhood dream (an ambition since his
father gave him a picture of Everest when he was eight) and entered
the Guinness Book of Records, as the youngest Briton, at 23, to summit Mount
Everest

Sława z Discovery Chanell
Man Vs Wild debuted in 2006

> Więc jeżeli chcemy mieć polską telewizyjną gwiazdę surwiwalu - to musimy
> znaleźć telewizję.

Nie. Znajdźmy harcerza, instruktora, który dokonuje takich wyczynów, zdobył
uznanie, ma żonę i trójkę dzieci. Znajdźmy kogoś kto potrafi w tak chwytający
za serce, szczery i bezpośredni sposób pisać o tym jak być harcerzem jak
Grylls. Mając szacunek dla wielu polskich instruktorów-autorów nigdy podobnych
rzeczy nie czytałem. Większość dobrych tekstów to ideowo-podniosłe eseje dla
intelektualistów.

Znajdźmy kogoś kto nas wyzwoli z okowów bycia częścią systemu edukacji.  Kogoś
kto wygoni nas z szkół, sal lekcyjnych, świetlic, salek parafialnych z powrotem
do lasu.

Rafał Klepacz w dużej części spełnia te warunki, a przecież nie jest
sportowcem z zawodu. Demokracja jednak chciała inaczej, i to dwukrotnie.

Po lekturze książki Gryllsa, zrobiłem tendencyjny obrazek, którym chciałem w
sposób symboliczny wyrazić dwie rzeczywistości (a nie obrazić czy skrytykować
kogoś). Ja jestem bardzo po stronie tej rzeczywistości z lewej strony.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1719040541202&set=a.1330476707349.2050096.1393935560

Kto nie ma konta na FB, to tutaj link bezpośredni

http://hphotos-
snc4.fbcdn.net/hs536.snc4/55337_1719040541202_1393935560_31914428_6963024_o.jpg

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net