[Czuwaj] RE: Poszukiwani instruktorzy do wywiadu o Gryllsie(AntoniKurek)

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 12 Sty 2011, 21:05:04 CET

W dniu 12 stycznia 2011 20:31 użytkownik Marcin Bednarski
<parasol w harcerstwo.net> napisał:

> Rafał Klepacz w dużej części spełnia te warunki, a przecież nie jest
> sportowcem z zawodu. Demokracja jednak chciała inaczej, i to dwukrotnie.

Rafał je jak najbardziej spełnia(ł) ale dla dużej części decydentów
był nie do zaakceptowania. I nie mówię o układzie z betonem, który
zdecydował że wygrała właśnie ta ekipa, tylko o wizerunku Rafała i o
tym co mówiono.

Że za młody, że zbyt "luzacki" właśnie, że chodzi wszędzie w tych
swoich bojówkach i kapeluszu miękkim, itp. A przecież instruktor
survivalu, kochający góry i dokonujący (może nie na tę skalę ale
zawsze) tego typu wyczynów. I wiem, że jego wizja ZHP właśnie taka
była.

Ale na tę wizję nie był gotowy związek ze swoimi instruktorami w
olimpijkach, ze sowimi nauczycielsko-salowymi przyzwyczajeniami, ze
swoją sztywniacko-apelową rzeczywistością. I jest git - bo dalej są
kwiaty, są wieńce, są znicze, jest przytup i kombatanci. A rewolucji
jak nie było tak i nie ma.

I wątpię żeby kiedykolwiek nastąpiła.

g00rek

P.S. Czy wiemy już ilu harcerzy mamy w ZHP? Bo coś od tego systemu
spisowego to zrobiliśmy krok naprzód. Do przepaści :]