[Czuwaj] RE: Poszukiwani instruktorzy do wywiadu o Gryllsie

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 12 Sty 2011, 20:51:31 CET

Nie wiem co było pierwsze, ale jeśli jest jak piszesz, to wielkie brawa
należą się szefom skautingu brytyjskiego. Bo to zagranie na pewno mu
pomogło.

Co do BG i jego fanów, to znam sporo i małych i dużych harcerzy oglądających
z fascynacją jego programy. I nawet w domu z Żoną i znajomymi miałem o nim
dziś krótką dyskusję. W skrócie - jesteśmy zafacynowani sposobem w jaki
skauting brytyjski wykorzystuje jego postać w polityce komunikacyjnej.

Pozdrawiam
Marcin Skocz

Dnia 2011-01-12 18:59 Jerzy Bielecki napisał(a):

>Rzekłbym, że jest raczej na odwrót. BG będąc ikoną popkultury został
>naczelnikiem skautów.
>
>A skąd wiadomo, że chłopcy/dziewczęta chcą być jak BG? Zostało to zbadane?
>Jak chcesz wykorzystać postać z ekranu telewizyjnego do pracy harcerskiej?
>
>Chętnie też się dowiem jaki jest właściwie cel tych badań.
>
>JB

TV?

>Może to, że jest to pierwszy przypadek kiedy postać związana z ruchem
>skautowym staje się jednocześnie ikoną popkultury? Może to że chłopacy
>dzisiaj chcą być jak Bear Grylls, a nie tylko jak Beckham czy jak Eminem?
Że