[Czuwaj] RE: Poszukiwani instruktorzy do wywiadu o Gryllsie

Jerzy Bielecki jbielecki w gmail.com
Śro, 12 Sty 2011, 21:43:14 CET

Marcinie,
z tego co się orientuję to pojawienie się BG było celowe w momencie gdy
skauting brytyjski miał mocny spadek liczebny. Pojawienie się BG spowodowało
duży wzrost liczebny i chyba najwyższy w historii. Niestety nie jestem w
stanie znaleźć w tej chwili tego artykułu.

Ale dla ciekawości rzucę link do Scout Knot Book
http://www2.scouts.org.uk/knot/

JB