[Czuwaj] RE: Poszukiwani instruktorzy do wywiadu o Gryllsie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 12 Sty 2011, 23:34:24 CET

Brumer, a kiedy to skauting UK miał mocny spadek liczebny? Nie
przypominiam sobie takiej sytuacji... Od wielu ładnych lat jest
nadmiar skautów i niedobór instruktorów...

g00rek