[Czuwaj] Alert

Bogdan Ciechomski bogdan.ciechomski w gmail.com
Śro, 13 Lip 2011, 21:25:42 CEST

W dniu 13 lipca 2011 15:17 użytkownik Michal Gorecki <g00rek64 w gmail.com>
napisał:
> E, no co ty.
>
> goo

W sumie to zależy od kanału. Ja przyjąłem że chodzi o Jedynkę (Słuchacze w
wieku 15-24 lata 5% wg SMG/KRC). Leksykon Harcerstwa pisze tylko o środkach
masowego przekazu. Jeśli seascout'owi chodzi także o Trójkę i Czwórkę to
może przesadziłem.
Moja siostra jak była harcerką nie splamiła się słuchaniem PR, wolała Eskę,
a wydaje mi się że była normalną nastolatką.

użytkownik harclot napisał:
>Nie wiem czy lepiej,
>bo o ile dobrze pamiętam to z tym "nadawaniem morsem"
>chodziło by zadania alertowe były jednak w jakimś stopniu "ukryte".
>Ale mogę się mylić.
>
>Czesław

e-mail, albo tablica są nośnikiem na nich też mogą być w jakiś sposób
zakodowane. Można napisać jakimś GA-DE-RY-PO-LU-KI, lub kropkami i kreskami,
można dać link do pliku dźwiękowego z morsem lub do filmu na YT gdzie ktoś
macha chorągiewkami. Lepiej, nie dlatego że niezakodowane, tylko dlatego że
bardziej prawdopodobne że harcerze trafią na alert przeglądając nk.pl czy
facebooka (o ile lubią ZHP) niż że usłyszą zaszyfrowaną wiadomość słuchając
Lata z Radiem.

Z poważaniem
Bogdan Ciechomski