[Czuwaj] Alert

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 13 Lip 2011, 22:06:54 CEST

W dniu 13 lipca 2011 21:25 użytkownik Bogdan Ciechomski
<bogdan.ciechomski w gmail.com> napisał:

> W sumie to zależy od kanału. Ja przyjąłem że chodzi o Jedynkę.

Bogdan. Albo kompletnie nie potrafisz zrozumieć ironii, albo
trollujesz podwójnie i jesteś mistrzem. Obstawiam niestety pierwsze. Z
tą jedynką (dam sobie rękę uciąć) to był IRONIA. Kto z dzisiejszych
harcerzy słucha JEDYNKI? Geezas, nawet dla mnie to jakiś staroć jest.
Come on.

Alert sam z siebie to też jakaś archeo-forma, zresztą większość z form
była już archaiczna jak ja byłem zuchem.

Dzisiaj możnaby coś na fejsie napisać. Ewentualnie na google+ :]

pzdr