[Czuwaj] Alert

katarzyna kędzierska kzkedzierska w gmail.com
Śro, 13 Lip 2011, 22:29:53 CEST

A mógłby ktoś napisać jak dokładnie wyglądało ogłoszenie takiego alertu i
jakie mogły się zdarzać te zadania? Jestem harcerką jakiś czas i jeszcze
nigdy nie słyszałam o czymś takim nie słyszałam.

Poszperałam trochę w necie, ale poza informacjami kiedy taki alert był, nie
natrafiłam na żaden konkretny opis. Dlatego pytam się tu.

pozdrawiam,
Katarzyna Kędzierska